aysemmi Az su içmişsiniz su içmeyi arttırın üre herkesin idrarında bulunur zaten protein metabolizmasının son ürünüdür idrarla atılır, az su içtiğiniz için derişik çıkmış
Hulyaismail aysemmi evet bir kac günüdr az içtim normalde 3 lt içiyordum günde kötü bişey olmasinda ALLAH korusun