Kizlar merhaba ara arada bu konuda yaziyorum... 23 haftaligim 4 hafta once ogrendim ve ogrendikten sonra bikac doktor gezdim hep negatif seyler duyunca guvenecegim bi doktorda bulamadim... Sizler neler yasadiniz bu konuda? Kanamalariniz oldumu ? Doktorlariniz ne diyor ? Istanbulda yasayanlar bu konuda tavsiye edebileceginiz doktor varmi ? Kisaca herkes yasadiklarini ve tecrubelerini paylasirsa belki benim gibi olanlar faydalanabilir... Insallah hicbirsey korktugumuz gibi olmaz...