Benim de bir kızım var, 2 aylıkken geldi bizee. 8.ayda kısırlaştırdık veterinerimiz tavsiyesi ile, veteriner muayene ettiğinde gelişimine göre 8-9 . aylarda kızgınlığa girer gibi demişti, hiç yaşatmadık o duyguyu kediler açısından zor oluyor. hormonlar da birikiyo o dönem çiftleşmezse demişti veterinerimiz. Hiçbi sorun da yaşamadı kızıım😻 1yaşa kdar bekleyin olayı biraz dhaa genelleme sayılabilir.