[silindi] Amh dusuk 0.7 ve 0.4 cikti bugün doktora gittim ve yumurtalarıma baktı, kaliteliler dedi 6 ay süre verdi 26 yaşındayım benim gibi durumu olanlar üzülmesin hala umut var💞
Burcu-2634 [silindi] benimde amh 0.2 idi bir kez tüp bebek denemem oldu yumurtalar döllenemeden tedsvi sonlandı tedavi sonrası 3 ay sonra doğal gebelik oldu şimdi çok şükür 2. Gelicek doktorlar bazen kafa karıştırıcı olabilir herşey Allah’tan 🥰🤲
162999 [silindi] genelde yaş genç olunca da yumurtalar kalitelidir diye varsayımda bulunuyorlar. 6 ay denerken bence amh arada yine ölçtürün çok yavaş düşebildiği gibi hızlı da düşebiliyor
[silindi] 162999 baktı ama ultrasonla ona göre söyledi türüne kadar isterseniz siz de gidebilirsiniz doktorum çok iyi
162999 [silindi] yo ben hamileyim zaten amhım düşük olduğu için çok doktora gittim ultrasonda kaliteli olup olmadığını göremeyiz dedi tüp bebek doktorları dahil ama siz bilirsiniz tabiki