Kızlar Eylülün 21i regl oldum Ekimin 5 6 8 9 12 13 günlerinde ilişkiye girdim bir kaç gündür midemde yanmalar oluyor bulantı gibi ve kasık ağrılarım var ayrıca bazen çok halsiz baş dönmeleri 1aydır ki fol turşusu kullanıyorum müayineye gittiğimde doktor yumurtalarımın çok iyi durumda olduğunu söyledi Eylülde muayine olunmuştum sizce hamile ola bilirmiyim