Bahardkk Merhaba son adet tarihim nisan beş . Test yaptım pozitif çıktı üzerinden neredeyse beş ay geçti ama hiçbir belirti olmadı. Kan tahlili verdiğimde ise 10bin hcg çıktı. Hcg beş ay için düşük gibi geç döllenme olabilir mi. Başına gelen var mı
Mervealya1992 Bahardkk nisan 5 ise oan hamıle kalmadın velkı mayısta kaldın belkı hazıranda tahmınen adet olmuyorsun ondan bılemedın gununu doktora gidersen ogrenırsın anc
Baby_B Bahardkk Nisan ayindan sonra gecikme yasayinca kadin dogum doktoruna gitmediniz mi hic? 10.000 az 5 ay icin evet
Bahardkk Mervealya1992 evet zaten temmuzda yeni doğum yapmıştım kızım şuan bir yaşında. Doğumdan sonra sadece iki ay adet oldum sonra olmadım. Üzerine de düşmedim normaldir diye 😒
Mervealya1992 Bahardkk oyusden bılemezsn malst ne zaman hamıle kaldıqınj doktorda kesen veta bebek gozukur artk
Edasusari Hamileannem 15 gün sonra hamile kalmak normalmiş. Niçin kürtaj olmuştunuz. Ayrıca kürtaj olmaya giderken aç susuz kalmak gerekiyor mu
Edasusari Hamileannem Kürtajdan sonraki dönemde eski adet takviminiz değişecektir. Kürtajdan sonra ortalama 25- 40 gün sonra ilk adet olacaktır. Adet kanaması olmamışsa yeni bir gebelik ihtimali araştırılmalı. Kürtajdan 15 gün kadar sonra yumurtlama olabilir ve korunmasız ilişki olursa yeni gebelik olasılığı vardır.
ogul_can Hamileannem bende öyleyim bugün öğrendim 3 temmuzda kürtaj oldum hiç adet görmedim bugün doktora gittim hamileyim
Hamileannem Edasusari 2 hafta sonra gebe kalmisim ondan dolayı o zaman ama ben hamile olduğumu cok geç ogrendm Nisan 16 kürtaj Mayıs 1 hamile kalmisim
Hamileannem ogul_can doktorunuz kürtajdan sonra kaç gün ilişki yasağı verdi 2 hafta vermişti eşim durmadigi için olmuştu bizim
ogul_can Hamileannem 10 gün demişti ona uyduk ama ben korunmak gerekir mi sormayı unuttum 2 kez korunmasız oldu o zaman kalmışım galiba sonra sordum 3 ay korun dedi korunmaya başlamıştık ama kurtaj olalı 55 gün oldu adet olmayınca doktora gittim
Hamileannem ogul_can korunmaniza gerek yok dedi bana 2 hafta rahim dinlensin demişti eşimi durduramadm birliktelik olunca kalmışım hiç korunmadik