asya123
Teyzem yaptı sezeryan oldu, cok korkuttular telaslandırdılar kadını. Temizlik acısından cokta kötü degil sadece sincan’daki eski bir hastane.
Arkadaşım çukurambar’da yaptı, sezeryan oldu. Ağrı sızı pek cekmedi ama hiçkimse mükemmel değil. Özel diye hiçbir doktor da iyi sayılmaz bence. Gördüğüm kadarı ile özeller hep sezeryana yöneliyorlar.