Böyle sorular sorunca kendimi garip kuruntulu hissediyorum ama belki yaşayıp doktoruna benden önce danışan vardır belki diye yazıyorum 😂
Bebek tamam bir yerde toplanıyor taş gibi oluyor o ayrı ama hareketlerini genelde yanımda hissediyorum. Yan yatmak bile zulüm 🤦🏼♀️ otururken de aynı yerde hareket ediyor. Şimdiye kadar hep ortalarda hissettiğim için garip geliyor biraz