Kurbagaannesi Bebeginehasret ya bana da nazar değdi 16.haftamdayım iştahım iyice açıldı 🤪 hayır büyün kilomu bu ay alıcam herhalde halbuki bu haftaya kadar almanıştım 🙈
Mervece30 İster istemez alınıyo elde değil ya doğuma 2 hafta kaldı 20 kiloya dayandım 3 kilosunu stresten bu hafta aldım ha geldi ha gelecek diye. sürekli acıkıyorum hep tatlı istiyorum Zayıf hamile kaldığım için şanslıyım Doktorum da bu hayatta bir yada iki kere hanile kalıyosunuz tadını çıkarın ama abartmayın diyo 😂 o öyle deyince hepten gaza geliyorum
Myhoney Bebeginehasret amann sinir oluom öle drlara bi arkadasımın öleydi.ama bnmki sen dgl bebek almış deyip duruo 😂
Zeynpatak Bebeginehasret 22.haftaya gore 5 kg gayet normal aslinda ben 3 kg aldigim icin kizdi doktorum normali 5 mis
Mirom Bebeginehasret yumurta cok faydalı canm ama 4 tane fazla gelir tansiyonun çıkar allah korusun meyve ye aciktikca su iç yada ben oyle yapiyorum
Ahsen1625 Amaaan zaten istahsiz biriydim birakayim da hamileyken ne yesem die dolanip durayim..normalin altinda az yiyen biriyim ..simdi acikmak hosuma gidio bi tost bile immhh ne kadar da guzel olmus surat ifadesiyle yemek ne guzell :))))