dudu-1 Ay bana çok banel geliyor artık cinsiyeti renginde giyinmek. Mesela bi de şey var eltim her bayram eşini kendini ve kızı da olmak üzere hepsi aynı renk giyiyorlar daltonlar gibi. Ha diyeceğim tonsür ton renkler seçse belki göze hoş gelecek gidip cırt bir renk seçiyor tek renkli geziyorlar ortada. gözüm kanıyor resmen🤮 Bende hamile çekimi yaptım. Vintage sevdiğim için kendim krem (bej) bir elbise giydim eşime de kahverengi gömlek giydirdim. Çok hoş oldu