Ezgolii Kızlar 39+4 üm bugün karnımda ağrı var ama kasıklarda falan değl karnın içinde ğst kısımlar yan kısımlar ne ağrısıdır aynısını yaşayan varmı sancı mıdır nedir anlamıyorum da ne yapmalıyım bebek hareketli harektleri var yani