Kesinlikle özel okmeydanı polikliniğindeki Zuhal hanıma gitmelisiniz bu zamana kadar gitmediğim için o kadar üzgünüm ki, bir çok hastanın önerisiyle gittim gerçekten çok iyi bir doktor, gebelik takibini poliklinikte yapıyor muayene ücreti de 800 tl, ama doğumu memorial hastanesinde yaptırıyor kendisi