Kızlar geçen hafta devlet hastanesine gittim rutin hamilelik kanı alındı 7 küp kalp atışını duyamadı doktor boş gebelikten şüpheleniyorum dedi ve tsh hormonun yüksek çıkmış tüm sonuçların çıkmamış haftaya yine gel dedi neyseo korku ile özele gittim 5+1 iken kalp atış sesini dinledim içim rahatladı sonuçların hepsini almak için farklı doktordan randevu aldım bugün muayene oldum fazla duyamadı kalp atışını ama ben duydum dışarı verdi özeldeki gibi çok net değildi alttan bakmak istedi izin vermedim kan sonuçların hepsi temiz tsh hormonu sanki yüksek dedim benim sonucum 3,06 hamilelikte 2,5 3 arası normal dedi ama geçen hafta ki doktor da çok yüksek hemen dahileye gözükmen gerekiyor dedi kafam karıştı ne yapacağımı şaşırdım çarşamba günü yinede özelde randevum var hangi Doktor’a inanacağımı şaşırdım