semanur0456 benim bildiğim kadarıyla susam, tahin tüketimi yağlandırıyor sütü ve proteinli beslenmek çok fayda sağlıyor. Bir de ablam acıktığı zamanlar bazen boza içerdi leblebiyle. Boza da çok güzel süt yapıyor. Emen bebekte mama içen gibi bi tombulluk olmaz eğer beklentiniz oysa. Sütün miktarını artırmak için de yeşillik tüketimi ve günlük minimum 3 litre su.