Dugme2 3 gün önce benim beta 65.51 çıktı sağlık ocağında tekrar kan verdim ama hoca beni çok korkuttu sonucu bekliyorum inşallah yükselir 🥹 ilk gebeliğim hevesle gittim ağlayarak çıktım yok düşer ,yok dış gebelik olur, 1 gün bile olsa bebek 700 800 çıkması lazım öyle dedi ne bilim oluşan sevincim kursağımda kaldı 😞