Kızlar merhaba ben 3 temmuz da boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum ve şuana kadar adet olmadım şimdi doktordan geldim ve hamilelik var dedi çok şaşırdım sevinemiyorum bile içime bir korku düştü aranızda kürtaj sonrası hiç adet görmeden hamile kalan var mı çok morale ihtiyacım var