Karmakarışığım. Fetal dna ile bebeğimin cinsiyetini öğrendim 3 aydır kesinlikle kız dediğim bebeğimin cinsiyeti erkekmiş… şaşkınlıkla beraber çok da mutlu oldum sağlıgı ve cinsiyetini öğrendiğim icin gülümseyerek hüngür hüngür ağladım 🥹 tarif edemediğim garip hisler içindeyim ama çok mutluyum elhamdulillah 🙏🏻 şimdiden anneliği iliklerime kadar hissediyorum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sadece içimi döküp paylasmak istedim 🙏🏻