Kızlar çatı muayenesi oldum kemik engel olabilirmiş. Sezeryan yapalım diyor doktor normal doğumda eğer çıkamazsa kemik yüzünden yine sezeryan olacaksın dedi. Çok kararsızım yatışımı veriyorlar. 2 cm açılma olmuş. İstersen suni sancı verelim normal deneyelim dedi. Buarada çatı muayenesi gerçekten acıtıyormuş. Moralim gerçekten çok bozuldu.