Dilan2525 İyi günler hanımlar bugün belimde bıçak saplanır gibi ağri oluyo kalçamın üst kısmında ara ara kasığımda da oluyo benim gibi olan var mı lütfen yardımcı olun bi düşüğüm var korkuyorum
Morsalkim Dilan2525 o kadar çektim ki 12 haftaya kadar hep çocuklarım bele tutundu sanırım kırılıyordu belim . Ama hep istirahat verdi doktor bana
HeMSiReM @“Dilan2525” merhabalar . Kaşık ta ağrı olması normal. Haftası henüz küçük . Bel ağrısı her gebe adayında olmasa da maalesef oluyor . Belinizi sıcak tutun , yatağınızı belinize uygun seçin .