staRmama bilgeeS kişiden kişiye değişir o canım. Benim arkadaşım normal doğum yaptı, göbeği kaldı. Ben sezaryen oldum göbeğim yok şuan.
Hilal2901 bilgeeS onu internette gördüm. Karın kasları birbirinden ayrılabiliyormus gebelikte eper öylr bir durum yaşadıysanız o dediğin sezaryen göbeği kalıyormus ama ommadıysa toplanıyormıs. Sezaryen ya d anormal farketmeksizin 😂