Korkmayın ben 5 haftalık leke gördüm sonra kanama yaşadım hastanede yattım kese etrafında kanama alanım çoktu şuan 12 haftalık ciddi düşük riskini atlattım inşallah sizin de birşey olmaz
Burda en çok moral insanı iyi yapıyor moral önemli kesinlikle stresten uzak dur.
Bol bol dinlen ayakta kalma fazla.
İlaçlarını düzenli kullan bol su iç
İnşallah birşey olmicaktir 😍😍😍😍😍