Busra37 benimde doğumum mayıs ayında görünüyor ve sizin gibi az alacam şimdiden bir tane hastane çıkış aldım dün çarşıya çıkmıştım 2 tane alt aldım , 2-3 tane zıbın. İlerleyen zamanlarda da denk geldikte 2-3 tane alt üst takım aldım mı tamam diye düşünüyorum. Çünkü çok hızlı büyüyor bebişler ve hemen kısalıyor aldıklarımız , hem bu aldıklarım bi süre idare etsede yeterli doğumdan sonrada alırız 🤗😘😇