Rabiya2422 Kızlar dün ilk defa pıt pıt tekmeler gibi hissettim karnımın aol tarafından aşağı doğru genital bölgeme yakın bugün hiç olmadı normal mi yani 16+1 deyim
Kze Rabiya2422 evet normal bi gün hissedip iki üç gün hissedemeyebiliriz 28. Den sonra düzenli olarak hissetmemiz gerekirmiş endişelenmeyin🙏🏻
Balkan77 Rabiya2422 18 +3 günlük hamileyim hala hissetmiyorum normal mi acaba oğlum olacak ilk hamileliğim
Ebbruc Rabiya2422 2.hamileliğim 19+2 şuan, 17.haftadan beri hissediyorum ama şu 4-5 gündür daha net ve sık hissediyorum. Bugün farkettim dışardan da belli oluyo artık 🥰 düzensiz hissetmek normal o haftalarda
Bulut21 Ben 14 haftaligim cinsiyeti belli oldu.allahin izniyle erkek çocuğum olacak.bugun hafif bir hareket hissettim.oda şöyle oldu.yavru kedim karnımın üstüne otururdu.bir anda karnimda savaş çıktı sandım😂😂bu normal mi