Kızlar merhaba bir şey soracaktım bugün doktora gittik dört haftalık hamileyim fakat idrar yolu enfeksiyonu çıktı bunun için bana fitil verdi vagi-hex İçinde 12 tane var fakat korkuyorum bebeğim daha çok küçük bu kadar küçükken fitil kullanmak doğru mu evet doktor verdi fakat tereddüt ediyor insan aranızda kullanan tecrübe eden bu kadar küçükken kullanan varsa yazabilir mi yorumlarınızı bekliyorum