Beybyi Kızlar midem bulanıyor ben de Churchill yapıyorum içiyorum sıktığım limonları da tuzlayıp yiyorum limon iyi geliyor gibi limona tuz döküp yiyen var mı 🫠
Cansu-2600 Beybyi İlk üç ayimda yaptım bende suyunun içine sıkıyordum kalaninida yiyordum o derece bulaniyordu dikkat et ama tansiyonun düşmesin çok fazla
myangelson Beybyi limon tansiyon düşüklüğü yapabilir dikkat edin 😊 onun dışında internette görmüştüm mide bulantısına limon yiyin, limon koklayın falan diye ama hiç denememistim 😅
Mervealya1992 Beybyi bende cubuk kraker yıyordum devamlı başa cıkamadım prılam yazdı prılamda bana iyi gelmedi mıdeme dokundu daha berbar oldum sonra bıraktım napim bulansada cekıce. Dedım 11 haftada gecti sukur
Kubraalp67 Bende limonu tuzla yiyordum bastırsın diye ama sonradan ödem ve tansiyon problemi yapıyor dikkat edin bol su için
Edanurylm Kızlar çok kötüyüm 6+6 ve mide bulantım bugün başladı çok kötü limon yiyorum bir saat sonra yine başlıyor doktoruma 5 haftada olursa prilam dr kullanayım mi diye sordum kullanabilirsin dedi şimdi hiç sormadan ilacı alacam yapamıyorum çünkü
Cansu-2600 Edanurylm Sabah aç karınla 1 gece yatmadan önce 2 tane icebilirsin. Prilam haricinde beyaz leblebi tuzlu çubuk kraker naneli sakız ve naneli şeker kullanabilirsin
Edanurylm Cansu-2600 eşimde baya bı tuzlu kraker aldı ilaç kullanmayayım diye çünkü ilaç içince haptan bile midem bulanıyor sürekli biseyler yemem lazım ama kilo alacam diye de çok korkuyorum
Cansu-2600 Edanurylm 32+3 haftalığım hala prilam içiyorum ben malesef çubuk kraker falan kilo yapıyormu ya yapmaz diye düşünüyorum 😁
Desdem49 Mervealya1992 devlete gittim midem bulanıyor prilam dr yazarmsn yazmadı bebeğin genetiğini bozuyor nane limon iç dedi bir değişikler bide evde metamid şurup sabahları aç karın biraz içiyorum yoksa bulantıda kötü oluyor
Oyku3005 Beybyi ben yiyorum doktoruma ye demişti bulantıya iyi gelir demişti PRIFEYM Dr diye bir ilaç verdi onuda kullanıyorum günde bir tane limon yiyorum tuzlayıp bol tuzlu 2. Hamileliğin kızımda limon tuzu ile tuzu karıştırıp limona batırıp yiyordum😃
Mervealya1992 Desdem49 bana valla prilamda işe yaramadı daha berbat oldu mıdem valla acı ceke ceke 11 haftalara geldk 1 haftadır iyidyim sukur olsun gectı bitti herhalde bide o surubu doltor onerısıyle kullanıyorsun femi
Edanurylm Desdem49 ben ilk gebeligimde 8 ay boyunca içtim sadece son ay bıraktım çok şükür bişey olmadı
Edanurylm Cansu-2600 ilaçta kullanmak istemiyorum evet bulantım oluyor zor geçiyor ama çubuk kraker ve limon iyi geleceğini düşünüyorum ilk zamanlar çok tiksindim sadece tatlı şeyler canım istiyordu ama şimdi mide bulantım için yiyorum
Edanurylm Desdem49 bu gebeliğimde özel klinikte doktoruma sordum bı sıkıntı olur mu diye ilk gebeliğimde doktor bırak artık ya sana ya bebeğe zarar verecek şey dedi öyle birşey yok zaten bu ilaç gebelerin kullanabileceği bir ilaç sıkıntı değil
gunesinanneessi Beybyi banaada limonlu su iyi geliyor bende sıktığım limonu yiyorum ama tuz atmıyorum. Çünkü ödeme hamilelik tansiyonuna sebep oluyor hamilelikte fazla tuz tüketimi
Bir_nazenin01 Prilam hiç işe yaramıyor bende çok enteresan ama vicks kokluyorum sürekli o iyi geliyor 😅