Kızlar riskli bir gebeliğim var ilk bebeğim anne karnında yada doğumda oksijensiz kaldığı için riskli aslında. 35.haftaya kadar coraspin kullanmam gerekiyor. Şuanki gebeliğimde herhangi bir sorun yok şükür olmasın diye de çabalıyorum yine de riskli statüdeyim. Sorum şu 18. Haftaya giricem ve detaylıya girmek istiyorum sizce erken mi? Çünkü sağ rahim damarında ilk gebeliğimde direnç vardı bebek beslenemiyordu. Onlara da baktırmak istiyorum. Siz ne zaman yaptırdınız