Bernagnr 6 buçuk hafta hamileyim ilk kontrolüme gittik kalp atışını duyduk hiç bir sorun yok sadece sağ tarafta 3.5 cm kis var. Şişebiliriz büyüyebiliriz hatta patlayabiliriz dediler kanaman olursa korkma dedi. Bu durumda olan veya yaşayan varmı kızlar?
Aylaa123 Bernagnr hamilelik öncesinden beri 7 cm kistim var sol yumurtalığımda benim kistimin bana bir zararı yoktu öncesinde de 30 haftalık hamileyim hala bir zararı yok ama kasıklarım ağrıdığı zaman soldan ağrı vuruyor sadece ve bebek sol tarafa tekme atınca sızlıyor biraz o kadar doğum içinde bir sakıncası yok doktor doğum sekli sezeryan ilerlerse alırız dedi zaten
myangelson Bernagnr hamileliğimi ogrendim doktor solda 4cm kist var takip edeceğiz ama basit kisttir muhtemelen dedi. Geçen 9. Haftada farklı bir hastaneye gittim sormayı unuttum. 12. Haftada gittiğimde soracağım büyüme oluyor mu ne durumda bana hiçbir bilgi de vermedi doktor sadece basit kist olduğunu düşünüyorum dedi o kadar
Mervealya1992 Bernagnr basit kisttir belkı bnmde hamılelıgımde cıktı basit kist dedi doktor 12 haftaya kdr kaybol k dedi
Teacherblue Bernagnr benşm 6.5 cm idi. Laparoskopi gerekir dediler 37+2 de doğum yaptım genel anestezi oldu mecbur kistim de alındı durumun gözlenmrsi gerek🤗
beybim0 Bende hamile kalmadan önce 3 tü. Bi sorun yoktu 34. Haftada kistin 7 8 cm olduğunu söyledi doktor kendi kendine büyümüş sezeryan olursan alabilirim dedi ama ikisi bir zor olabilir dedi sonuçta kanama sezeryan vs.
Moz Bernagnr ben öyleyim şuan 4+4 üm kese bile yok henüz ama sağ yumurtalıkta kist varmış hatta patlamış rahmimde de kanama alanı varmış.Rapor verdi yatıyorum.Bu zamana kadar asla kist olmqzdı bende
Annelikmghb Bernagnr bende hamileyken öğrendim kistim oldugunu doktor kendide kaybolabilir zararsiz demisti 3.5 santim
Bernagnr @Mervealya1992 hamile olmadan 1 ay önce kontrol gittim sorun olacak bi kis değil dedi ve 1 ay sonra hamile kaldım zaten çok inceden ağrı oldu karnımda sanırım kis yapıyor. Doktor hamilelik boyunca hafif ağrın olabilir dedi. Kaybolup gitmesini istiyorum yaa inşallah gider 🤲🏻
Aleynaz06 Bernagnr sanırım bu gönderi de rekor bende çünkü tam 16 cm lik kistim var ve 25 haftalık hamileyim :)
Aleynaz06 Bernagnr evet maalesef, patlar diye bekledik doktorlarda bekledi ama patlamadı, sezeryanla beraber alınacak. Şuan Herşey yolunda şükürler olsun 😊🩷