Gulay01 Bugun aldım ama boyasammı karar veremedim 6 aylık oldum doktorum boya dedi ama bazı doktorlarda boyama diyormus sizler ne düşünüyorsunuz bu boyada organık diyor ama?
sususdden Gulay01 İlk doktorum bayandı 16 haffada boysyabilirsin demişti ama doktorumu değiştirdim ve doktorum erkek kesinlikle hayır dedi🤷🏼♀️
dilcey Gulay01 o boyadan daha önce kullanım diğer boylar kadar yoğun kimyasal kokusu yok krem gibi bir boya normal saç boyaları saç derimde kaşıntı yapıyordu biomagic yapmadı
Ozlemsvr Gulay01 anlıyorum da bebis için azcik sabret lohisaliktan sonra tepeden aşağı bakim yaparsın 😊
TayMer Organik boyalarda zararlı diye biliyorum saç boyalarında bir madde var rengin saça sabitlenmesi için organik boyalarda da var o. Bazı doktorlar boyatabilirsin diyor bazıları kesinlikle hayır diyor ben boyamadım garanti olsun diye canım
dilcey ilk hamile kaldığımda boyamıştım bi şimdiye kadar idare etti doğuma yakın röfleli yaptırmayı düşünüyorum