Kızlar 24+2 oldum ama dünden beri doğru dürüst hareket hisetmiyorum. Normalde bebeğim kıpır kıpır uzandığım zaman helede geceleri ve sabah uyandığımda sürekli tekmeler ama dünden beri hareketsiz.. dün belki sabah hafif hissetmişimdir sonrasını hatırlamıyorum cünki 2 gündür annemlerin evini temizliyoruz stres icindeyim dünde baya yoruldum o yüzden korktum acıkcası. Gece yatınca aklıma geldi bugün hic hareket etmedi diye.. uzandım dinlendim, baya göbeğimi dürtün salladım ama asla tepki yok.. gece 3de sanki hafif hisettim ama cok eminde olamıyorum hem kabızlık sorunum var hemde gaz var o yüzden bebekmiydi 100% emin olamadım yinede icim azda olsa rahatlamışdı
Sabah yine öyle asla hareket yok🙄 sanki yine öğle vakti cok hafif hisettim ana dediğim gibi ondanda 100% emin olamadım kabızlık ve gazdan dolayı karnımda ağırıyor
Cok fazla araştırdım bu haftada coğu kişinin başına gelmiş normalmi ?