Zahide-123 Adetime 8 gün var ama pembe kanamam oldu çok az normal mi yumurtlama dönemim de ayın 16 sıydı
sutlukahve_ Zahide-123 8 gün varmış adetinize testte çıkmaz bence gecikmeyi beklemek daha sağlıklı olur