Asu_moi Kızlar selam saglıklı gidiyodu hersey bikaç gün önce kötü bi olay yasadım strese girdim çok deminde ilk nstme girdim kasılmalar cıktı serum ve progestan baslanıyor basına gelen var mı:( üzüldüm cünkü
Eliyuss Asu_moi evet 34 de bende de sancı çıktı . Serum aldım daha sonra tekrar nst bakıldı , sancı gecmisti . 1 hafta sonra tekrar gel dedi
Eliyuss Naznaz110 valla sancım çıkmasına rağmen ben birşey hissetmiyordum onu tarif edemicem 😅 kasılmada bebek kendini karnın bir tarafinda topluyor ve itiyor dışarı doğru. Kasılma acı verici olmuyor . Bebeğin aşağı doğru vurması daha acı verici 😅
Naznaz110 Asu_moi randevum 11.40 dı doktor dedi geç kaldın burada depremden dolayı özel hastane yok diğer yerlerde var bana 2 saat uzaklıkta bende mecburen devlete gidiyorum geç kaldın ne demek ya 2 hafta sonraya attı beni normalde nst olması gerekiyor artık