Kızlar 6 haftalık gebeyim. Bugun doktorda keseyi ve yolk sac gördük doktor kese etrafında kanama vs olmadığını gayet sağlıklı olduğunu söyledi düşük tehdidi yok dedi. Ama sulu açık pembe renkte lekeler geliyor. Doktorum kırmızı canlı kan gelmediği sürece korkmamam gerektiğini ve normal olduğunu söyledi başına gelen var mı aranızda resim eklemeyi beceremediğim için koyamadım fotoğrafını