semi29_ İlk 4 ay mide bulantısından mahvolmuştum, kullanmadığım ilaç kalmamıştı doktor son çare zofer yazdı ve o kadar iyi geldi ki. Sonra zaten bulantılarım azaldı. Hiçbir sıkıntı olmadı bende yani. Doktor kontrolünde kullanıyorsun sonuçta. İlk haftalar riskli olduğu için direkt vermiyorlar 12.haftadan sonra sıkıntı olmaz demişlerdi