Sevvalll42 ben kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu olmustum 20. Haftalarda doktorum kullanabilirsin dedi. Şu an 34 üm hala kullanıyorum. Her gün temiz iç çamaşırına 2-3 damla damlatıp 1 dk bekleyip giyiyorum. Çok şükür daha enfeksiyon olmadım. Birde eczaneden alın lütfen trendyoldan falan değil. Hülya kayhanın nioli yağını öneririm