07sym07 Benim de perşembe 38 hafta oluyor çatı muayenesi edicem ondan sonra normal yada sezaryen karar veririz dedi merakla bekliyorum normale elverişliysem kontrolden sonra normal yaparız dedi doktorum bakalım
hcr_90 Niloyaaaaa benim Çarşamba kontrol var 38+3 olmuş oluyoruz bugün al desem alacak yok kafası büyük yok karın çevresi geniş yok kilolu geçen hafta 37+4 de 3500 haftaya 3700 olursa alırız dedi olacağı da kesin yani persembe cumaya da beni alır gibi o gün almazsa suyun falan normal dedi ama işte bebeğe taktı beni de bunalttı ikna edemedikce 🤣
Niloyaaaaa hcr_90 baya kırk takla atmış sizinki 😅 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah Rabbim sağsalim sağlıkla bebişlere kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻🥰☺️
M-Urass_Mom 36′dan sonra iner diyor genelde doktorlar. Ben de bekliyorum bakalım ne zaman inecek diye 35+2
gktgmom 37 haftalıkken gittiğimde benim bebiş baş gelişti ama doğum kanalına girmemişti girmesi için doktorum bol bol yürüyüş önerdi her gün yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum hurma yiyorum başka ne yapabilirim önerisi olan var mı 38+1 haftalığız şu an