Merhaba kızlar 19. Haftanın içindeyim ve mide ağrısından kıvarnıyorum 12. Ve 13. Haftada da oldu aynı doktorum lanson kullanabilirsin demişti ama ben ilaç kullanmak istemiyorum kullanmadım ama bu defaki mide ağrısı öyle kötü ki kıvranıyorum hamileyken ilaç kullanmadan bu mide ağrısından nasıl kurtulurum hatta hafiflese bile yetecek bana dayanacak gibi değilim doktorum hala ısrarla lanson kullan diyor başka caresi yok mu 😔😔😔