numix bende gebelik başından beri iştahsızlık vardı halada öyle kahvaltı ve akşam yemeği yiyorum arada kuruyemiş sadece tatlı birşey yemiyorum zaten canımda istemiyor meyvede çok yemiyorum o halde bebek iri doğumum erken olucak bu yüzden şekerim yok bu arada