Gayearasatalay NASIL BESLENİYORSUNUZ NELER YİYİP NELER YEMİYORSUNUZ VE BU SÜRECİ NASIL ATLATMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ BİLGİ VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM
Naznaz110 Gayearasatalay normal hayatıma devam ediyorum aynı yediklerim ictiklerim aynı değişmedi bir sey
Gayearasatalay Naznaz110 ben çok üzüldüm protein kaçağım var diye 24 saatlik idrar verdim onun sonucu daha gelmedi ama ondan önce yapılan test pozitif çıkmıştı sizin de öyle mi doktor ne dedi peki size
Gayearasatalay Deniz3636 en son tahlilimde negatif çıktı şuan 37 +1 haftalığım şunu anladımmtek başına bir durum teşkil etmiyor 22 haftadan beri pozitif geliyordu çok dikkat ettim tuzlu asla yemedim bu haftaya kadar gelebildim çok şükür