Arkadaşlar merhaba, devlet hastaneleri 4 kilo olan bebeği bile normal doğum yaptırıyor ama özel hastanelerde karşılaştığınız 3500 üzeri kiloda olup sezeryan diyen doktorlar var mı riske giremem deyip 38 haftalik hamileyim bebeğin kilosuna takılmış durumda devlet hastanesi normal olur diyor kendi doktorum sezeryan diyor ne yapacağımı bilemiyorum