Mrsbsraaa Yaban doktora gitmiyorum geçen aylarda geçikmem oldu silik çıkmıştı öyle devlet hastanesinde kan vermeye gittim ve doktora gittiğimde adetim başladı şimdi gitmek istemiyorum yine hayal kırıklığı olur diye
Mrsbsraaa Benim geçen aylarda silikti şimdi de böyle çıktı ama doktora gitmeye korkuyorum yine olumsuz olur diye ve bugün adetimin tam günü bugün