Benimde doğuştan kalp şeklindeydi hamile kaldım 16 haftalık normal doğum ile bebeğimi kaybettim plesanta gelişmediği için kanamam oldu. Sonrasında histereskopi yapıldı başında da kalp şeklinden ötürü riskli hamilelik olabileceğini dinlenmem gerektiğini söylemişlerdi. Sonra da histereslopi ile bir sonraki hamilelik için düzeltildi o şekil bozukluğu. Yeniden kayıp yaşamamak adına