Merve-metin Öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙂↔️ Allah izin verirse benim doğumumda şubata denk geliyor ben de birkaç uzun kollu zıbın, birkaç eldiven, süt sağma makinesi, havlu, emzirme örtüsü, hazır kundak, baya bi ağız mendili, ilk ay için biberon, ev için bebek bakım çantası, oda için termometre, manuel ana kucağı aldım. Cinsiyet bizim belli olmadığı için kıyafet almak yerine pahalı olan şeyleri ilk etapta almak istedim. Süt makinesini de araştırdım ve otomatik lansinoh aldım. Sizin cinsiyet ne zaman belli oldu? Ben 12+6da mı ne gitmiştim belli olmamıştı. Şu anda da 14+4 deyim. Kontrolüme de daha var ama aşırı merak ediyorum 🥰🥰