Merhaba, sizlere birşey danışmak istiyorum.suan tam 30 haftalık hamileyim. Şu zamana kadar 3 boyutlu ultrason da bebeğin yüzünü göremedik.. doktorum eşiğinin önüne geldiğini net görüntü alamadığını söylüyor. İlk deha boyle birşey duyuyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu?özel bir hastaneye gidiyorum doktorum da prof ama başka bir doktora daha mı gitsem diye düşünüyorum.