Ravziss Kızlar 33 haftalık hamileyim. Bi anda kalbimin hızlı hızlı atıp soğuk soğuk terlediğimi hissediyorum. Tansiyonumu ölçtüğümde Nabzım 117’lerde falan oluyor normal mi bilen var mı?