Kardelennnsen Kocaeli şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ve bazı merak ettiğim şeyler var yardımcı olursanız çok sevinirim. Odalar tek kişilik mi oluyor yoksa 2 kişilik mi ve eşler refakatçi kalabiliyor mu ?
Sumruhazal Kardelennnsen eslerı almıyorlar ziyaret saatı dısında tek kişilik odalar da var ama şansınıza hangısı gelırse orda doğum yapacagım bır kaç haftaya haftanız küçükse sıze yazarım