ikincibaharrr bence çok iyi randevu bulup hastaneye kontrole giderseniz kese gözükür bu değerle canım ama bebeği görmek istiyorum gitmişken dersen 6 haftalık gittiğinde hem keseyi hem bebeği görmüş olursun 🙏🏻 sağ sağlim bebişini kucağına al canım inşallah 😍🙏🏻