ikincibaharrr Mervealya1992 ahahaha bir de bebeğim var kucağımda gidiyorum evimiz 5. Kat ve asansör de yok😵💫😵💫
ikincibaharrr Mrvsmt2502 myangelson Merve-metin BG02_ Oyleliseyler Mucizemibekliyorum2525 Moz BG02_ Mervealya1992 nbhtdg Ftmnnr Mucizee80 Mucizee80 H_38 Hasret18ayaz 2029 olmuş
Mucizee80 ikincibaharrr canım sen mutlaka doktora görün beklenenden bayağı az artmış doktorunun değerlendirmesi daha doğru olur
Mucizee80 Moz öyle ama sonrasında da yükseliş devam etmeli 1200 bayağı düşük kalmış biran önce muayeneye gitmeli
ikincibaharrr Moz Perşembe gitmiştim değerin düşük dedi bakmadı bir tane daha bebeğim var hastaneye gidip gelmek aşırı zor tek başımayım kucağımda gidiyorum Çarşamba kan vereyim gideceğim direk devlette de randevu 15 gün sonra özele gideceğim mecbur
H_38 ikincibaharrr bence normal iki günde bir iki katı olması gerekiyorsa 6 günde de 3 katı olması lazım ilk günkü sonucun