Alfabetaa Reglime 5 gün var bugün hem erken gebelik testi hem normal gevelik testi yaptm böyle silik çıktı
zlemceylan Alfabetaa sadece alttaki olsaydı belki derdim ama kasette olunca var güzelim tebrik ederimm 😍😍
AYSuNm Alfabetaa benimde boyleydi var cnm cok yeni bir kac gun sonra sabah ilk idrarla tekrar yap koyulawacaktir
Ebaki Alfabetaa tmm cnm inşallah bebişin seninledr ama burda ikisi kop koyu olup hamile olmayanı gördüm o yüzden teste guvnme diyorum yanlış anlama bni
Hamileannem Yani bende ilk kez duyuyorum enfeksiyon olup beyanın çıkmasını bide hamillelik olmasa teste cikmaz