Hilalvc ben pazartesi doğurucam kızım 20 aylık hala cuk cuk😂 doktor bana emzirmende sıkıntı yok bıraktırmaya hiç çalışma zaten 7.ay civarı sütün azalıp tadı değişicek kendi bırakır dedi, bırakmadı tabii ki. Ben de saldım çünkü 7.ayda bıraktırsaydım da bebek gelince onu görüp yine emmek isticekti. Artık bakalım Allah büyük😀