Kızlar selam, biz fetal dna yaptırmaya karar verdik. Doğruluk oranı %99 olduğu için ve cinsiyeti erken öğrenebileceğimiz için🥰 inşallah sağlıklı sonuçlar alırız fakat benim merak ettiğim şu:
Allah korusun fetal dna ya da ikili üçlü tarama testlerinde Bir sorun olduğunda önlem alınacak herhangi bir durum var mı ? Kromozom ile ilgili olan şeyler düzelmez biliyorum. Fakat ne gibi durumlarda önlem alınabilir. Yapılmasının tek sebebi taramak ve riski öğrenmek mi yani ?